Gröna Lund

Igår lekte jag med tjejorna på grönan. Hur kul som helst! Man känner sig verkligen levande när man springer runt som ett litet barn till nästa åk! Insane rekommenderas, men ja, den var som sagt lite kort. Och efter grönan? Vad gör vi då, jo i sedvanlig ordning går Ylva och jag ut. Vi hamnade på Baba och hade det myyysigt. Träffade goa typer. Förutom en, eller två, som igår bara slängde ur sig de mest kassa raggningreplikerna.Vad sägs som "vill du se något färgglatt?"- ehmn NO.

Okej imorgon är det midsommar! Jag längtar längtar längtar. Jag ska bara sitta och njuta av kärlek, vänner och mat! Ett långsamt gott farväl. På tisdag bär det ju av va, och en månad är ändå en månad.

Nu ska det handlas inför imorgon. 
Jusste i veckan har jag suttit hundvakt åt denna krabat. Började nästan bli lite för bekväm med sköna promenader med honom. Morgonpromenaden till bageriet går att vänja sig med till exempel. 
Hundkräket, eller Ricky. En "liten" hund på 1 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0