Extra allt

Önskan: att bara behöva fokusera på En sak i taget. Och inte låta de andra störa. Nu är det mycket som stör...hänger i luften och är ouppklarade. Har verkligen lagt mitt privatliv åt sidan i och med teatern. Något som nu känns som en obotligt korkad idé eftersom det har kommit ikapp mig och bites my butt. Den saken är klar.

Vissa människor är bra luddiga. Och dessa människor är som myggor. Myggor som dras till mig bara för att jag är allergisk mot dem! Alltså kan jag undvika dem lika mycket som jag tål dem, dvs inte alls!

Okej, på sista tiden har jag verkligen börjat störa mig på människor som klagar också! Så det ska jag inte göra! Otacksamhet bläääääää på den. Fokusera på det positiva ska jag minsann göra. Och vad är det? Jo min efterlängtade sommar!!!!!!! Tågluff med Jonas. Idag har jag varit och vaccinerat mig mot Hepatit A och B- well done. Har bara stått på min "att göra lista" i ett halvår. Nu återstår bara ett tandläkarbesök och hälsa på optikern lite.

Städa lägenheten next! Har verkligen suktat efter det. Små enkla saker som förgyller ens morgon till exempel. När man vaknar till en nystädad lägenhet känns livet lite lättare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0