Me again

Lite uppehåll...writers block eller nått kan vi kalla det.

I alla fall så känner jag mig konstigt nog uppfylld av energi. Det händer saker nu hela tiden! Och inte bara ångestfyllda teatersaker utan mitt sk. privatliv har nästan återuppstått! You heard me! 
I och med att teatern börjar ta slut måste jag fylla upp tomrummet. Tågluff hello. 

Däremot så är livet Såklart inte tipptopp. Vinden har inte riktigt vänt ännu. Det har varit uppochner va. 
Igår fick Lilja diskbråck. Skräcken. Finns inge värre-jag repeterar-det finns inge värre än när vänner mår dåligt, oavsett fysiskt eller psykiskt. Särskilt inte när man inte helt och hållet kan vara en vän, utan måste styra upp våra två föreställningar mitt i allt. Men det här fixar vi. Ett diskbråck? Knäcker de flesta, men inte fan knäcker det oss. Jag är omringad av eldsjälar: Lilja med den största glöden, starkaste flamman- vi fixar det här!

Vad mer?
Jo. Vad gör jag i höst är en bra fråga. Plugga eller? Eller? Eller? Kommer jag kunna lämna teater?
Idag panikrepade vi på teaterhögskolan.
och...
där kände vi oss alla hemma (fast jag sa det inte högt)
sedan...
så gick vi förbi dramatiska institutet
fan.

Tillfällig lösning:
hämtar min bailleysdrink som nu är cold...ice-cold.

Fortsatt lösning:
Ylva och Svennos kommer hit. Sedan stockholms gator (höll jag på att säga) men nej klubba är tanken!

Skål.


Kommentarer
Postat av: Lilja

Massa kärlek till dig!!



Klart vi fixar det här! Vi fixar allt....tillsammans åtminstonde!

2009-06-11 @ 13:59:15
URL: http://liljasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0