Mosebacke

Där ska jag äta brunch idag med Jonas. Länge länge länge har vi försökt hitta en lucka som passar båda, en lucka för lite seriös tågluffplanering. Today is the day. 

Igår var jag på 50årskalas. Roger Westberg, Boulevardteaterns teaterchef, min chef fyllde stort-med betoning på Stort. För Boulevardteaterns scen var smockfull, med Rogers 100 närmsta vänner. Och minsann, Alla kändes nära honom. Den mannen är älskad. Tal hölls som på löpande band, uppträdanden, band spelade, Ika Nord berättade den mest fina dikten och vi satt i timmar och bara lyssnade, skrattade och åt. Om jag är hälften så älskad och omtyckt när jag är 50 då är jag lyckligt lottad.

Kommentarer
Postat av: Lilja

åhh Ika Nord min stora stora förebild!

2009-06-13 @ 15:53:39
URL: http://liljasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0