Packar mitt liv

Känns det som. Vad behöver man Egentligen för att överleva i Europa i 30 dagar? Svårt svårt att veta hur mycket kläder som är nödvändigt, är man för optimistiskt eller tvärtom? När märker man det och hur stor blir katastrofen när man står med en ryggsäck full av smutstvätt? Det snurrar i mitt huvud. Jag måste införskaffa linnen, den saken är säker. Linnen luktar aldrig, och om det är en bra färg syns inte heller fläckar! Sparar min stackars rygg.

Midsommar vill jag skriva en bok om typ. Så mycket fint som hände, så många underbara minnen. Hinner inte skriva om det nu tyvärr, vill lagra det också, låta det vara mitt en stund. Perfekt var allt förutom helvetesmyggen. Självklart glömmer jag bort/förtränger hur allergisk jag egentligen är och förbannar mig själv sedan. Sista kvällen var inte kul, jag var nog social som ett kylskåp för jag kunde inte släppa smärtan. Dunkar i hela kroppen, känner mig avdomnad och blir trött, samtidigt kan smärtan inte kopplas bort. Ja smärta, inte kliar mina bett som alla andras, utan Ont ska det göra. Min vad är nu 3 gånger så "muskulös" än normalt. I am super-sexy.Tro mig- nu är jag förberedd för Europas mygg. Apotekets myggskyddssortiment är nedpackat, det ska gudarna veta.

Åter till min packningslista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0