Peace



Okej. Nu har bilden inte med något av följande inlägg att göra, den representrar stillhet. När teatern är borta så kommer andra tankar krypandes. Därför längtar jag efter en rejäl tystnad. Ungefär som jag kände när vi fiskade i dalarna förra sommaren.

För andra gången kikade jag på Twilightfilmen. Värsta filmmarathon här, idag och igår va. Att kolla på film ensam är fint tycker jag, har alltid gillat det. Då får man skratta ut, gråta en flod eller tre i sin egen takt. Enda negativa är att jag gillar att ställa frågor ibland under filmens gång. Typ "vad tror du händer när man dör?" eller "varför har de ketchup på salladen?". Eko. Ingen att fråga idag.

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh jag vill fiska, det ska jag bannemig göra snart!

2009-06-17 @ 07:02:44
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0