REA

Nu bär det in till stan! Som ett litet hejdå ska jag och bror till Nks-förtidsrea. Ska bli väldigt kul och jag hoppas på en bra rea! I en lågkonjuktur så är det ju bäst rea på dyra varor. Är trött som få dock, kunde inte sova med en massa packning i huvudet. Men det hör till liksom. Sedan är det en massa rännande runt stan. Jag ska bla vaccinera mig-andra twinrixsprutan! Efter det är jag reeeedo.

Kan inte förstå hur tiden flyger. Saknar midsommar redan, vill tillbaka till Ljusterö och tjejorna. Den avslappnande stämningen och hur vi hela tiden sa "livet leker". Det gjorde det verkligen. Midsommar 2009 in my heart.

Kommentarer
Postat av: Tess

Saknar dig prutt, när är ni hemma igen då?

2009-06-22 @ 08:51:05
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0