strawberry fields

Imorgon ska jag då upp jättetidigt. Så här sitter jag kl. 20:30 och funderar på att lägga mig? Läsa lite och somna in tidigt.
För tillfället så har jag en kamp med mig själv, det gäller träning. På sistone har jag trots all teater tränat regelbundet och hållit gång veckorna ut. Men nu när allt är över har jag totalt säckat ihop. Detta är enligt mig mest vädrets fel, eftersom jag antingen går runt med konstant huvudvärk eller är allmänt energilös och tråkig. Hur som helst så får jag en slags panik när jag inte rör på mig så mycket som jag gjort. Det blir kaos i huvudet och en massa dumma tankar säger hej. Därför så har jag nästan med flit nu inte tränat- för att stämma av och acceptera att man måste hitta en balans. Träning kan också vara ett beroende, precis som rökning, och jag vill inte hamna i nått träsk. Tågluffen kommer bli ett riktigt prov på min acceptans.
Midsommar, jordgubbar i stoooora lass. Dans kring min midsommarstång.
Nu ringde Jonas! Jag hjärta couch surfing. Vi har nu boende i Athen, i minst en vecka. Ett hus uppe i bergen cirka 10 min från staden! Sola och bada tjooohoo. Vila fötterna och ryggen. Me happy.
Ha en underbar, supermysig och fin midsommar allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0