Trivialiteter

Inatt har jag drömt om föreställningen och teatergruppen. Jag har rabblat repliker, sett kaos som inte hände, bråkat och gråtit. I drömmen så bloggade Carolina Gynning om oss också, inlägget hette "Teater Gräl". Känner fortfarande hur glad jag blev i drömmen över detta, hur långt vi kunde gå om en kändis bloggade om oss. Weirdo?

Jahapp. Igår så kollade jag på Benjamin Buttonfilmen. Jag gillade den trots Big Fish-deja vún, den hade en slags lugn och kärleksfull ton i sig- inget drastiskt hände egentligen. Samtidigt var den inte tråkig heller.

Måste man börja acceptera att man blir mer blödig med åldern? Mer feg och eftertänksam? Ni vet hur småttingarna flyger i skidbackarna, och man tänkte att det är väl onödigt när man inte vet hur man åker. Och sen när man har åkt i 10 år så vågar man ändå inte störtloppa ner för backen (lika fort som tottarna)? Samma sak kände jag igår när jag kollade på filmen, hur tårarna var nära. Så var det knappast för några år sedan.

"Your life is defined by its opportunities... even the ones you miss." - Benjamin

Kommentarer
Postat av: svennos

lusk! jag tycker vi ska se coraline på bio!

2009-06-16 @ 12:37:56
Postat av: Sophia

Se Coraline! Den är jättesöt!

Jag körde den i 3D.

2009-06-16 @ 18:52:29
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0