Skor mig

Åh vad jag inte gillar att jag inte vet om jag kommit in på min utbildning eller inte. Dont like it at all. Jag är ärke-kontrollfreaket. Det kombinerat med min ambivalens är Katastrof just nu!
Första veckan på Pero kände jag verkligen att Om jag nu fick betalt skulle jag kunna hålla på med det här på heltid....i think? Eller? Skulle jag nöja mig? Vette tusan.

Idag har jag köpt ett par nya ursnygga converse! Hejdå pengar. Hello nice purple feet.

Sådär ser modellen ut, som ni alla säkert har sett överallt. Mina är då underbart lila!

Kommentarer
Postat av: Tess

Snyggt! jag har två par svarta men vill nog ha ett par vita också!

2009-06-02 @ 22:07:42
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0