Barnvakt Radda

You heard me. Från och med idag och en tid framåt så ska jag sitta barnvakt till Hanna, 16 månader, från morgonen fram till klockan tre! Jajamensan, efter mitt tjatande om barn och mitt icke-gillande av dessa varelser så har jag hamnat i träsket. Byta blöja, värma välling, ut med barnvagnen och allt! Min första dag idag gick suuuuperduper! Den lilla grät nada, utan verkade trivas hyffsat bra i sällskap med yours truly. När vi sedan tog en promenad i blåsten så fick jag även kommentaren "trend-mamma", vilket gjorde mig lika rädd som smickrad. Så om ni undrar vad jag har för mig under dagarna så springer jag med största sannolikhet runt med hinkar i händerna och med barnmat på kläderna.

Enda negativa jag märkte idag är hur utmattad man blir. Jag som kände mig som king of the world åkte och tränade, och dog typ. Så nu sitter jag här och sneglar på klockan...somnar sakta men säkert. 

Idag hade jag lätta skor på mig! Trodde flera gånger att jag glömt skorna när jag gick ut, dubbelkollade ett antal gånger och blev lika glad varje gång!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad mysigt!!!

2009-03-19 @ 21:59:48
URL: http://egowar.se
Postat av: Elin

jag vet vad låten heter!!! Losing you med Dead By April. Ett band från gbg!

Varför kommer alla bra band från gbg?

2009-03-20 @ 16:23:38
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0