Bestulen!

I lördags gick jag som sagt runt och trodde att det var söndag hela dagen! Nu då, den riktiga söndagen, känns det som att jag totalt slösade bort lördagen. Jag stal en dag från mig själv. Intelligent där.

Därför så känns måndagen så plötslig och jag känner mig tröttare än vanligt. Blä.

Som tur har jag fastnat i en enormt bra bok, där verkligheten är helskev och fantasin total. I väntan på våren är det precis det man behöver för att förbi se vår gråa vardag.

"Jag drömmer alltså blir jag" 
har ni sett de reklamerna? Ganska fint.

Kommentarer
Postat av: S

jag gillar också de reklamerna :) "det du drömmer är viktigare än det du gör"...aldrig sluta drömma!

2009-03-02 @ 10:41:17
Postat av: Sophia

"Inget formar framtiden såsom drömmen" Jag glor alltid på de där...

2009-03-02 @ 19:30:41
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0