Blinka lilla glass?

Igår hände något roligt, eller förunderligt kanske. Jag sitter som jag ofta gör och läser på tunnelbanan, tittar upp ibland då och då, oftast när något händer. Det som hände idag var simpelt nog att en tjej snett framför mig fick ett sms. Jag betraktar detta av någon oförklarlig anledning. Tjejen läser sitt sms och efter några sekunder växer ett stort leende fram på hennes läppar. Jag som tydligen inte har brist på fantasi, föreställer mig ett oändligt antal möjliga sms som kan få en människa att le så stort. Det hela slutar med att jag lever på glädjen en annan fick via sin mobil till idag. Tänka sig.

Dagens What? : Jag och Jonas avslutar vårt underbara marknadsföringsmöte på restaurangen Rice med lite glass. Till glassbuffén finns självfallet massa tillhörande såser, choklad, kola, jordgubb...och smaken suris (som godiset surisar). Vänta nu. Jag glömde visst: "Surissmak med GLITTER". Alltså en sås till glassen...som man äter.
My gosh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0