Fokusera mera!

Dags att get a grip! Jag är som ett litet barn. Ni vet hur barn förundras över allt, håller i så många leksaker de kan, noll fokus. Så känner jag mig. 

Jag får inte låta mina tankar flyta iväg längre. Inga mer ursäkter, utan total fokus är grejen från och med nu. Mitt viktigaste arbete med teatern börjar nu. Nu ska en föreställning skapas. Nu ska allt formas. Nu ska det bli grymt. Människor kommer se detta, de kommer döma, ifrågasätta, gilla, ogilla, hata, älska. Smällar kommer att få tas, applåder kommer att accepteras. Glädje. Perfektion ligger i betraktarens ögon, och jag är inte betraktaren som får döma denna konst. Fan. Jag har inte en livstid att bestämma heller, utan till maj. Maj. Mitt hjärta slår snabbare redan nu.

Tack för de människor jag har vid min sida. De som förstår, de som vill förstå. Framförallt de som gör detta verklighet, mina idéer till realitet. Tankar till rörelser, fantasier till känslor. 

Hjärnkontoret sätt igång. Go.
Jag är nervös som få still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0