Godmorgon från söder


Uppe med tuppen! Sitter på jobbet och inväntar en invasion av barn till barnföreställningen "Vem är ensam?".

Igår tog jag det lugnt med en för stor påse naturgodis, Let's Dance och senare filmen 1408. Har varit lite hängig de senaste dagarna så att ta det lungt kändes som ett moget val. Som ni vet är tv4 kanalen med mest reklam och i tittandet av Let's Dance så såg jag reklamen för nya Robinson typ tusen gånger. Reklamen är så taggande tycker jag, inte nog med att låten är otroligt passande så är stämmningen klockren. Så klockren att jag i mina oändliga tankebanor kom fram till: kanske man borde anmäla sig någon gång? När jag annonserade detta för min käre bror fick jag sjävfallet responsen "Du är jag värsta storstadstjejen ju". Jag var inte sen med att påpeka att man (jag) faktiskt kan vara en hybrid mellan storstad och out-back äventyr!!

Resultatet av för mycket Robinsonreklam blev att jag inte kunde släppa tanken. Nu är sugen så in i bomben. Enda problemet är att man hamnar på en tropisk ö bland alla världens oupptäckta arter insekter och ja, jag är ju allergisk mot myggbett och allt vad det innebär. Så en potentiell död känns som en anledning att inte anmäla sig. Men tänker jag då, hur stor är chansen att man kommer med? Dumduumduuum.

Auf wiedersehen.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Sök förfan! Och skulel du komma med får du väl bara bunkra upp med lite allergipiller!

2009-03-21 @ 10:40:40
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag vill se Lusk styra och ställa pakter!

2009-03-21 @ 13:27:58
URL: http://egowar.se
Postat av: Elin

Robinsson-Evelina entrar kändisvärlden ^^

2009-03-21 @ 15:12:29
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0