"Det är inte varje dag det är lördag"

Sa farbror Ruben.

Lördag again alltså.
Strökollar på tv, där friidrotten har tagit över...

Jag känner mig full av energi och trött på samma gång, en ganska märklig känsla. Är redo att gå ut men även att somna tidigt ikväll. Paradoxalt värre. Ålderstecken kanske?

Det här med facebook är ett fenomen har jag (sist av alla jag vet) kommit fram till. Total och frivillig övervakning av vänner och bekanta. Nuförtiden är man aldrig ensam, bokstavligen kanske, men inte på facebook. Inte för att jag har uppslukats helt och blivit en inbiten veteran ännu, men jag förkastar det inte som jag gjorde förra gången. Ålderstecken igen? Tänker samtidigt på den där reklamen för el, ni vet den som pratar om hur vi blir mindre och mindre sociala, ansikte mot ansikte i alla fall. Blir det så att folk tänker "jag pratar med dig redan, varför träffas?"....jag vet inte. Hope not.

Det finns inte värme utomhus, skapa den själv med en eller flera kramar (eller dylikt)!

Nu längtar jag efter mina små hamstrar som snart är på väg.
Bubbel trubbel flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0