Veckostart

I have lost it. Idag försökte jag göra det jag trodde skulle hjälpa, det som skall bota allt i min värld. Hur töntigt det än låter, så är det rehab för mig att ut och shoppa solo. Musik i lurarna, känna på alla kläder inom räckvidd och prova, prova igen, kanske köpa. Ja, you get the picture. Särskilt när jag var inställd på att köpa vårkläder, ljusa färger åh. 

Som ni har räknat ut så gick det sämst, jag hittade inget. Kände mig obotligt kräsen och deppade ihop totalt. Why?- ekade i mitt huvud. Dagens i-landsproblem jaja. Men mitt problem likväl, and it sucks. Jag behövde unna mig kände jag, behöver känna mig lätt. Särskilt då jag tänker att anledning till varför jag känner mig är tung pga alla kläder vinter bär med sig.

Det som har gjort mig mest irriterad idag ändå, är bilister! En tur från stan hem i mammas bil var nästintill självmord. Galningar överallt! Jag var seriöst livrädd ett tag där. Hostar upp: pensionärer....som verkar vara benägna att krossa allt i deras väg. Scary stuff.

Godnatt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0