Whiter shade of pale

Godmorgon allihopa!

Här sitter jag och halvsover, bävar inför resan in till stan och dagens baby-sitting. Jag är trött och min kropp är trött. Farbror doktorn har sagt att jag skall ta det lugnt, och jag ska försöka. Jag har gått och funderat på något Jonas sa, om att rensa ur mörkret vi haft omkring oss genom kost och hälsa. Som en sann härmapa skall jag försöka följa honom lite. För min del kommer jag därför avstå ifrån t ex alkohol ett bra tag framöver. Försöka mig på en vit framtid och möta den positivt!

Hooya.

Kommentarer
Postat av: Elin

Så du ska alltså inte dricka nånting när oophi fyller år?

2009-03-24 @ 18:29:46
URL: http://punkte.blogg.se/
Postat av: Jonas

Bra där! <3

2009-03-24 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0