Cheese

Vaknade upp hos Lilja imorse med typ nackspärr, dålig kudde! Förutom lite trött mådde jag prima och gårdagens halloumiost till frukost gjorde allt så mycket bättre!
Efter Lilja begav jag mig in till stan och slussen, för er som varit  där i helgen kanske märkte de stora krigsfartygen, flottan som låg och gubbade vid kajen? Där spenderade jag mina resterande timmar innan jobbet! Jag fick en tour av Paul, som gör ubåtslumpen, både på de stora båtarna men även på hans ubåt! Hur cooooooolt som helst! Fick se hur den styrs och hur de lever mm. Ballt!

Nu sitter jag på jobbet as usual. Operan börjar ta slut och även mina krafter. Vill hem och lägga mig tidigt och ladda inför kanske mitt livs häftigaste vecka- min första premiär på fredag! Gaaaah.

Freak out!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Aah! Jag såg också de båtarna i fredags... Jag ba: hmmm de brukar väl inte vanligtvis ligga där...?



Sen försökte ja spana efter snyggingar i uniform, men jag är ju närsynt så det var värdelöst.

2009-05-25 @ 21:23:21
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0