Eurovision i foajén?

Jag har blandande känslor inför att jag missar eurovision ikväll. Jag kommer stå där på Boulevard och tänka på hur tjejerna äter mumsbitar och myser i soffan och tänka: why me?!?! Däremot så kommer jag inte stå där och undra: går det bra för La Voix? Fast all in all så skulle jag hellre vilja sitta i soffan och mysa, en helgdag vore nått. Speciellt när jag kikar i almanackan och ser hur fullspäckade veckor väntar....
MEN
igår var det genomdrag! Och det gick hejdundrans gryyyymt! Anton, vår fotograf var på plats och bilderna blev fierce. Det är i såna stunder jag inser hur ofattbart kul teatern egentligen  är.

På nyhetsmorgon säger de att man kan kolla eurovision på nätet! Det kanske inte är helkört? Om jag hade comvique så hade jag kunnat ha direkt hotline med tjejorna också....för den själ som vill offra ett öra...

Dags att träna!



Kommentarer
Postat av: Elin

jaa jag tittade på semifinal 2 på nätet. gick hur bra som helst! fast man saknar kommentatorerna dock.

2009-05-16 @ 12:49:45
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0