Godmorgon!

Söndag och repdags! En heldag för min del då jag direkt efter rep kutar till jobbet! Woho.

Nu allihopa har det stora hänt: antagningen till Robinson 2010 är igång. Jag har kollat upp allt som behövs: ett brev. En A4-sida kan avgöra mitt liv...eller ja det är spännande i alla fall. Brevet ska beskriva mig själv och varför jag vill delta i Robinson. Men att beskriva en själv och försöka locka tvmänniskor att välja mig är apsvårt ju. 25e maj är sista anmälningsdagen!

Måste sticka in ett klagomål! Återigen mot otrevliga människor, igår drabbades jag och Elin av en riktigt snipig tjej på Waynes, fy skäms. Vi konstaterade efteråt att det var kö för att hon var så upptagen med att vara otrevlig, och inte att hon var otrevlig för att det var kö. Så det så.

Trevlig söndag people!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0