Håller tummarna för glatta livet!

I Dn står det att i Stockholmsområdet är nästan 1,5 milj (eller var det miljader). kvadratmeter kontorsyta ledigt, detta i och med lågkonjan. TIPS: bygga om till ungdoms/studentlägenheter? Eller hyra ut som de är? Jag tackar inte nej den saken är klar.

Jag är nu på väg till ett lunchmöte på Boulevard, sent sådant, så jag håller på och avlida av hunger.Sedan är det Pero som gäller, ljussättning Day 2.

Slänger iväg ett inlägg senare! Är så nervös för 1, Elin som ska på arbetsintervju om 10 min 2, de andra kottarna som idag har sina intagningsprov till Fridhem! SPARK!

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, hoppas det går bra för alla!

2009-05-19 @ 17:11:43
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0