Ingen rast ingen ro!

Jag är uppe för tidigt för/gick och la mig för sent för mitt eget bästa. Första dagen på Pero är över, andra har kickat igång och jag är redan slut. Min nya bostad: Pero. Igår körde vi övertid och tog sista tunnelbanan hem: allt för att börja den långa resan med ljussättningen. Tidskrävande så in i bomben. Och svårt, men oo vi hade det mysigt i alla fall.
Plus det kändes jädrans bra att åka hem från Pero än tidigare rep, härligare att kliva ut i ett levande Stockholm än ett dött Liljeholmen.
Nu ska jag snart bege mig in mot s:t eriksplan och påbörja rekvisitajakten! Sista nu förhoppningsvis.

Ärligt talat så känns det mesta tungt nu, allt suger musten ur en och jag känner hur jag börjar dagen med en kort stubin. Huvudet är fullpoppat och kroppen utmattad. Oavsett hur jag mår är det viktigaste att hålla kämparglöden uppe! Bonusenergi kom till mig. Har bestämt mig för att lämna mitt privata liv åt sidan för tillfället...det är ivägen om vi säger så. Samtidigt: varifrån kommer min energi? Solenergi kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0