Kramsjuk

Jag älskar Stockholm. Nu på vårkanten är staden full av kärlek, par överallt! På tunnelbanan framför mig, på gatan förbi mig, i matkön, i bilkön, i toalettkön, ja överallt! Det är så otroligt vackert. Tror i och för sig att de flesta paren blir rädda för mig, jag som någon crazy stirrar lady. Inte för att de slutar upp med kladdandet men de kan inte koncentrera sig lika innerligt liksom. Jaja, i alla fall så känner jag mig i allt detta kramsjuk. Vill luta huvudet mot en axel och somna, eller att någon kramar mig runt midjan. Inget mer, bara det där lilla. Lättare sagt än gjort.

Annars är det gött. Jag är kär i pero, mitt nya hem. Min grupp är beyond grymma.
Jag kunde inte varit stoltare.

Vilka kommer på premiärfesten? Den vill ni inte missa!

Kommentarer
Postat av: Sophia

I'll be there!

2009-05-15 @ 17:47:05
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0