Läs Dn På stan!

Idag är vi med i DN! Helt sjukt! Det är skrivet om oss! Inte bara en liten notis utan det är en hel text, en liten bild slängde de in också!

Idag hängde jag på låset på ungdomsmottagningen, förnya recept. De har ju sina standardrutiner när man är där, som att t ex kolla blodtrycket? eller var de nu kollar med en där pumpen runt armen! I alla fall så kollade hon och sa först "normalt för en tjej i din ålder" skönt tänkte jag, sen la hon till "tränar du mycket?" ehmnmn "det händer" svarar jag "det ser jag".
Hihihihi. Nyårslöfte att börja träna: Check!

GENREP snart! Ahhhhhhhhhhh.

Kommentarer
Postat av: Tess

Ses ikväll min lilla viol!

2009-05-29 @ 05:43:15
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0