Med en enkel tulpan

Så är det Linnéa idag. Grattis på namndagen mitt andranamn...

Idag känns enormt mycket lättare än igår, som var typ den sämsta dagen ever för mig del. Men den vände! Och dagen lyckades bli effektiv precis som den inte var innan. Jag är fyllt på mina hantverkarkunskaper och monterat en hel del. Känns bra! Jag har alltid älskat att arbeta med kroppen, även om det är knepigare än vad man tror att montera dörrhandtag!

Är pollybakis idag. Behövde fylla på med energi igår natt (äpplena var uppätna) och närmast tillhands fanns en karamellkungenpåse full med polly (av alla godissorter) och byebye polly. Så med en polly i handen monterade jag dörrhandtag. Visst är vi proffsiga.

Nu är det dags att rusa igen! Ikea och ett ställe som heter vättrahamnen?! Mer scenografi skall fraktas och thank god att det inte regnar! Igår höll jag på att dö. Nytorkadfärg+regn= förstörd scenografi = evelina får panikhjärtattack.

Hör av er. Teatern tar upp all min tid, saknar er som inte är där.




Kommentarer
Postat av: Sophia

Värtahamnen? Där finladsfärjorna går.

2009-05-14 @ 23:18:41
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0