Nattuggla...

är jag knappast idag. Utan jag har försökt städa lite men orkar inte mer. Yoga, en make-over och Boulevard har fått mig att inse att det är Slutet på veckan. Alltså är jag obligatoriskt slutet-på-veckan-trött.

Make-overn gällde tyvärr inte mig. Utan mina skådespelare börjar sakta men säkert formas inför.................the premiär.

Två starka rekommendationer idag:
- Mexikansk buffé vid ringen! Billigt och urgott. Varför ödsla tid på trista asiatiska bufféer när man kan äta mexikansk tapas?
- Enskede gymnasium. Frisörskola och bageri/konditoriskola i ett fint paket. Fixa frillan för en hundring och färga för 350kr, och varför inte slinka in i brödbutiken och inhandla delikatessdesserter för 15kr?

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0