Oberörd?

En man står i rutan och skrapar sin triss. Vinst: 500 000 kr. Hallåan "Oj en halv miljon!!!!!" Mannen "Inte illa." Utan mer entusiasm. Jag tror att, eller jag är ganska säker på, att jag skulle svimma, börja hyperventilera eller få någon annan slags attack inte passande för tv. 

Snart iväg, ännu en fullspäckad dag. Genomdrag på Pero kl. 19, sista innan genrepet imorgon. 

Måste inflika att jag var på Design Passion utställningen i Sturegallerian igår. Jättecoolt verkligen. De designade rummen kunde vara snygga, användbara och inte too much liksom. Ni vet hur interiördesign kan vara som haute couture, man ser klänningarna på cat-walken och säger "hur tänkte dem nu? den där kan man inte ha på sig offentligt" Men rummen igår var brukliga, jag hade inte tackat nej till att någon fått designa min fantasietta.

Kommentarer
Postat av: elin

dert var en kvinna som vann 100 000 igår...hon rörde inte en min. Börjar fundera på om de inte får visa glädje när de skrapar, att de ska vara helt oberörda. För jag skulle som du skrika och hoppa av glädje och ge närmaste person en stor fet puss!

2009-05-27 @ 11:24:33
URL: http://punkte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0