Ohändelserik Onsdag

Idag är det marknadsföringsdagen. Eftersom vi inte bokat Pero idag så sysslar vi med annat! Som att se till att folk kommer och ser oss...såna småsaker...!

Nu ska jag åka och träffa mormor som bjuder på lunch idag! Hon åker nämligen till Mallis imorgon...trist. Vem vill åka utomlands när vi har det så mysigt här hemma? 

Igår så repade vi scen 12 och 13. Betyder ingenting för er, men! Det är coola scener och det är alltid en härlig variation att få arbeta med max två skådespelare i taget, när jag annars har 9 st att hålla reda på. Nu finslipar vi och gör allt awsome.

Vad händer ikväll? Jo, jag ska för första gången på en lång tid (räknar bort yogan) få träna ordentligt med sällskap! Elin har fått tre stycken provträningar på friskis av mig och idag är det första passet vi tar oss an! Ett kampsportsinspirerat jympapass som ingen av oss har provat, det luktar jobbigt. Sedan är det raka spåret till Boulevard! Och woho jag jobbar inte, utan vi ska se en föreställning som Roger (teaterchefen) har regisserat. Exciting. Så ingen vild utgång planerad, utan en hälsosam kväll i kulturens anda.

Shalom.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha gick förbi Boulevard ikväll och stod och stirrade in som ett närsynt fån men du jobbade inte ...=p

2009-05-20 @ 23:21:03
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0