One more time...

är jag på väg till rep! Tar motsträvigt nya tag...för att underlätta hela kalabaliken så möter jag upp Lilja innan. Vi traskar bort ångesten och går från slussen till liljeholmen. Hjälper för stunden.

Men vem är jag och klaga! Sådant här får man räkna med va.

Även jag måste yttra något om frukthetsen som "helt plötsligt" dykt upp i alla tidningar. Det enda debatten blottlägger är alla idioter som finns därute. I metro argumenterar en doktor, expert i hälsa och säger "personligen så äter jag aldrig frukt"...och gör bort sig inför hela svenska folket. Fruktos är inte nyttigt nej! Det har vi vetat sedan stenåldern typ, och inget överkonsumerande är bra....det har vi hört tuuuuuussseeeeen gånger.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0