Repar repar repar...

Har precis tränat! Sitter nu och väntar på tunnelbanan efter en provsmakning! Dags att åka hem ta en snabbdusch och up up and away till replokalen!

Okej, jag erkänner. Jag har påbörjat en ansökan till Robinson, men det är så svårt, och man tänker ju "jag kommer ändå aldrig komma med". Vad ska man skriva? Hur beskriver man sig själv på bästa sätt? Vad vill de ha denna gång? Frågor som är totalt onödiga att lägga vikt på i detta nu. Det är snurrigt som det är. Jaja omväxling förnöjer, även om det innebär att gå från en förvirring till en annan.

Jag behöver en make-over känner jag. Teatern sliter på en och jag känner hur jag mer och mer Inte bryr mig om mitt utseende, på gott och ont. Jag har aldrig varit den med mycket smink på vardagarna men jag måste behålla en självrespekt ju. En ansiktsmask kanske vore något, eller någon såndär peeling eller scrub?

Later!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jodå visst fan kan du komma med. Johanna har redan varit en av 200 som fått komma på intervju!! Du borde kolla med henne vad fan hon skrev...



Du behöver ingen make-over. Du är alltid lika vacker.

2009-05-07 @ 21:09:26
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jag har verkligen tänkt på det här. Av alla jag känner så är du den mest otippade att söka till Robinson. VERKLIGEN! Var ifrån kom det? Alltså nej, jag kan inte se det!

2009-05-09 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0