Spaghettiben

Jag har stått upp hela repet, VARFÖR? och svaret: vet inte, jag är dum i huvudet...

I fyra timmar har vi varit så fokuserade, jag är utmattad. När jag kom hem såg jag nya Elle ligga på min säng. Lyckan över en kommande lässtund. Olyckan över att jag i detta nu inte ens orkar läsa titeln. 

Imorgon är det Äntligen dags för yoga igen! Yogan som blev bortplanerad (precis som allt annat i mitt liv) förra veckan! Det ska bli så härligt att äntligen få slappna av och träna!

Har märkt småmönster i min blogg:
1. Jag gillar tydligen svengelska.
2. Brist på bilder
3. En inofficiell klagomur mot aftonbladet. se

Så nu drar jag mig i skägget och konstaterar att bilder kanske skulle piffa till stämningen lite. 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0