They come in two

Sitter på tunnelbanan ifrån Pero. Har spenderat de sista 15 min (alltså 95% av resan hem) med att lyssna på ett par som bråkar i mobilen. Killen sitter bakom mig och pratar väldigt oartigt med sin flickvän på andra sidan luren, och de behandlar varandra så hemskt. Alltså det tar väl emot att använda svordomar emot sin respektive? Eller?
Precis som folk är oberörda efter att ha vunnit 500 000 kr är folk så ovetandes om vad de egentligen har. Men som man brukar säga 1, gräset är alltid grönare eller 2, man vet inte om vad man har förrän man förlorat det...
Bara för att så gick killen i mobilen av och in kommer ett Par! Två nykära from the looks of it.....toppen.


I alla fall så är jag trött. Och min resa börjar lida mot sitt slut. Jag har i och för sig lite saker att förtälja men antar att de får vänta. Kort och gott så kan jag bara meddela hur TAGGAD jag är inför premiären! Oh my god jag är stolt. Faktiskt. Över alla, på olika sätt, men lika mycket. Jag har vuxit, lärt mig och oj oj. Borde utvärdera och checka in på rehab efter detta äventyr.

Light out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0