Morgondrömmer

07:09 är klockan. Kaffet har druckits upp och hjärnan är ännu inte vaken. Idag är det multitasking som gäller. Ska iväg tidigt för att möta upp mamma och sätta tänderna i företaget. Göra klart sådant som teatern hållit upp! Sedan gissa vad? Jodå rep idag igen! 

Jag vill vila. Andas. Sitta i en hammock ute bland myggorna och läsa en bok, växla till en tidning, hämta en kaffe, hämta äpple och inte undra, planera, oroa sig över vad som händer senare. 
Jag vill spela brännboll också.

Och cykla runt Cypern...som jag gjorde förra sommaren.

Hörni nu när jag tjatat i varje inlägg om teater! så....
Ni småttingar har väl bokat er biljett?


Kommentarer
Postat av: Lilja

Hallå kan vi inte dra ihop ett gäng, enpark å spela brännboll?!?!?!?

2009-05-07 @ 11:24:42
Postat av: Sophia

Åh gud det har jag glömt.... gulp

2009-05-07 @ 21:24:14
URL: http://oophi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Kubb är inte fy skam!

2009-05-09 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0