Let there be light

Idag ska det sättas ljus! Vi har redan i ett par nätter börjat med detta hästgöra och idag ska det minsann bli färdigt! Att sätta ljus är bland det svåraste inom teater om ni frågar mig. Skuggor ska bort, det ska vara jämnt fördelat, estetiskt attraktivt och alla övergångar ska ha en perfekt fade. Till råga på allt så ljussätter vi  två föreställningar...våran och den som de sätter upp i föreställningen...fullt fokus krävs alltså!
Som tur så har jag kunniga människor som stöttar mig, både uppmuntrar mina galna påhitt men även tar ner mig på jorden och säger "det där går helt enkelt inte".

Helgens Big No No:
Att gå tankspridd i stan, särskilt gatorna packade med folk som drottninggatan och götgatan. Pinsamma saker kan inträffa, t ex som att väldigt dramatiskt snubbla på något i stil med en....blindkäpp! I wasn't pretty om vi säger så.

Dags att förbereda matlåda!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas allt går bra, du får gärna höra av dig till mig snuttis så kan vi kramas!

2009-05-19 @ 07:06:17
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0