Början på slutet?

Nyhetsuppläsaren för Stockholms lokalnyheter är från skåne, alltså med en otrolig brytning. Hur tänkte dem nu?

Anyhow så ska jag snart iväg och träna. Det enda jag tänker på dock är: vad ska jag ha på mig ikväll??
Börjar bli ett stående problem, ett urlöjligt onödigt sådant...men även oundvikligt im afraid. Kolla igenom sommarkläder? Vågar man det?


En av våra pressbilder, som bland annat Dn På stan har valt att ha med i nästa nummer!
Vad tycker ni? Vad är det vi har kokat ihop...

Börjar mer och mer känna hur kort tid det är kvar med gruppen. Tomheten kryper närmare. Samtidigt som jag är mer slut i sinnet än någonsin, beter mig som någon främling ibland. Jag vill hitta tillbaka. Snart! När premiären är över, då tar jag och pustar ut! Tills dess ger jag allt jag har kvar!!!! Så mycket som ännu inte är färdigt- men på torsdag, då jävlar är det publikgenrep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0