Va?

ÄR det snart premiär? Jo men visst sörru. ÄR jag nervös? Yesbox.

Idag hade vi genomdrag! Woho det gick asbra. Efter genomdraget gick hela gruppen till tanto för lite framtvingad obligatorisk gruppkärlek. Så från fem till åtta spelade vi kubb, åt och bara umgicks. Omplåstring för själen verkligen. Särskilt nu när vi på senare tid lyckas gnabba om allt och irritationen har nått skyarna. I sådana lägen glömmer man bort hur fina människor man egentligen är omringad av.

Det är någon nånstans där uppe som jävlas med mig. Ödet slår mig i ansiktet hela tiden och konstiga saker har inträffat för ofta på sistone. Inte kul längre, var vänligen sluta.

Imorgon är första repdagen på Pero! För att ladda extra har jag ätit en massa god choklad nu och tänker mätt och belåten gå och lägga mig tidigt.

På repeat i huvudet: "cause i'm just a teenage dirtbag baby"
Illa.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja alltså jag gick med "Dirtbag" i huvet hela dan igår... Jaja vad är det för konstiga saker som händer hela tiden?

2009-05-11 @ 18:19:02
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0