Vår dag!

Premiär IKVÄLL.
Ofattbart.

Snart måste jag börja tjata om något annat på den här bloggen...mitt liv kommer bli lite tråkigare Varning!
Hur som helst hade vi genrep igår! Bortsett från att jag svettades nilen så lyckades jag hålla mig relativt lugn. Publiken var oroväckande äldre, alltså mer teatervana ungdomsfientliga typer- trodde jag! De satt och skrattade för fulla muggar och jag kunde sitta och (nästan) njuta av talangen på scenen.
I pausen hör man en kvinna säga mitt uppe i ett skrattanfall "har ni sett den här ensemblen förut???" Inte illa. Jag menar, vi är 20 år gamla, har enbart en gymnasial utbildning Och det är vår första produktion!

Nu ska jag snart till yogan! Sedan hem igen för att "toffsa" upp mig, så att säga. Mig hittar ni sedan på Pero. Party party sedan! Vår fest. Hoppas att vi alla ses och får mysa ihop. Längtar verkligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0