Dagen D

Idag är dagen som jag ska göra alla "det där gör jag sen". Saker som i huvudet sållats bort eftersom "jag hinner senare". Den gyllende regeln i ett hälsosamt pluggande är så bruten. Hela dagen är ägnad plugg. Snark.
Det enda som kommer ur detta är att jag känner mig sällskapssjuk. Sitter i mina egna tankar för länge och jag är i sånt socialt behov. Börjar stirra på telefonen. Om det ringer måste jag ju svara, inte mitt fel att pluggandet blir avbrutet, men ringa själv är helgerån. Så jag börjar diskutera med mig själv hur bra jag skulle plugga med någon annan. Har ett ganska utpräglat pluggsystem så det kan orsaka kulturkrock, eller så är jag helt enkelt insnöad och behöver bara tinas upp lite? Misstänker dock att Om jag hade någon här så skulle min mun börja ett race, eftersom jag läser så mycket som jag anser alla bör veta....hmn....Jag är inte guds gåva till en tyst, koncentrerad pluggstund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0