Ett år äldre

Nu var denna helg över. Och jesus, den sög musten ur en minsann. En rejäl utekväll på fredagen, 8 h arbete på lördagen och sedan arbete plus födelsedagsfirande på söndagen! Hur kul som helst, men minus i sömn alltså. Så veckan börjar inte direkt utvilad. Men det var värt allt. Lätt.
Försöker i nuläget kombinera mitt liv med plugg. Det går sådär, mest för att hjärnkontoret måste gå på högvarv hela tiden och det drar energi jag inte har. Reservbatteriet är dött. Alla termer bara snurrar runt, flinar åt mig och är allmänt på grekiska.
Men som ett år äldre tänker jag inte låta något som sömnbrist komma ivägen för mitt skapande! Ta tjuren vid hornen är mitt nya motto, sanna mina ord! För vet ni vad, fick tillbaka betyget för förra kursen: A
Så oavsett vilka pinsamheter jag utsatte mig själv för i helgen, bjuder jag på det (T och J har t ex skrattat konstant sedan i fredags pga en viss pinsam grej). För jag fick ett A och det betyder att jag inte är blåst. I alla fall inte hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0