Gräset är grönare på den andra snorfria sidan

You heard me! Tack vare alvedon är mitt snorparty över! Jag är nu officiellt tillräckligt inte äcklig för att vistas bland folk. Detta skall firas med att åka till skolan och ta igen allt plugg jag missat. Great fun.
Idag är det (o)turligt nog höstdeppväder, eller som jag säger myspyslyckoväder! Eftersom jag inte är en walking snorbomb och extremt sällskapssjuk, till följd av min 1 dag av isolering, så söker jag MYS. Jag kommer kräva mys av någon. Somebody kommer att väljas ut och den personen är doomed. Som en igel tänker aldrig lämna dig förrän jag tröttnat på min egen röst och får värmeslag av allt kramandes. Eller något i den stilen, som inte skrämmer iväg folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0