Husmor

Idag har varit en fin dag! Var lite nervös inför en redovisning idag, analysen på barnboken, men det gick ju prima! Jättekul. Sen på grund av sjukdom kunde vi inte arbeta med vårt grupparbete så här sitter jag! P3 är på och jag har en massa tid innan jobbet, inget akutplugg (hemtentan tar jag tag i senare). Vet ni vad jag då fick för mig?
Få inte slag nu.
Men jag började planera inför middagen. Och vipps så står jag här med en smet i famnen och förbereder ugnspannkaka! Förklädet är på, och mitt vispande har blivit en dans, eller ja nära besläktat med det i alla fall, ihop med musiken! Rock n' roll.
Tills jag insåg att vi har full insyn ifrån gatan och lägenheterna bredvid.
"Vi är alla födda galna. Några av oss förblir det."
Samuel Beckett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0