I'v got a feeling!

Ikväll firas min födelsedag (som egentligen är på söndag)! Ikväll smäller det, klackarna i taket och kärleken bara sprudlar! Alla som är med mig ikväll betyder mest.
Det har varit en turbulent tid på sistone. Och ikväll vet jag. Jag vet vilka som _är_bäst_! För ni kommer stå där på dansgolvet bredvid mig. Och jag kommer kunna säga det till er tusen gånger om.
Tills jag börjar klaga på mina fötter.
Men ni lyssnar ändå.
Det är vänner det.
För övrigt så har alla tydligen gett sig själva i uppdrag att hitta en karl åt mig. Vet inte vad jag tycker om det..MEN det kan ju inte skada!
<3
KÄRLEK från tanten.

Kommentarer
Postat av: Tess

Synd att jag inte kunde vara med, hoppas ni hade superkul!

btw..något har hänt med mitt hår..

2009-10-17 @ 12:35:02
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0