Jag är ingen talare

Men jävlar vad munnen kan gå. Särskilt om jag inte är helt 100 på något, då är det non-stop babblande! Pratkvarnen kör på. Och som ni alla förstått så är Freud (klassisk psykoanalys) inte sådär lättuggad, därför är att försöka sammanfatta psykoanalysen på 15 min Och göra den förståerlig för fyra frågetecken inte det lättaste jobbet! Fast det gick ok. Helt OK. Lyckades sudda ut frågetecknen och, om inte annat, underhålla gruppen i mina lååånga minuter. Fascinerande är Sigmund, onekligen. Vem vill inte höra om sexualteorierna, upp med en hand?
Slutet gott allting gott. Men nu finns det ingen ursäkt längre...hemtentan stirrar på mig. Stirrar. STIRRAR.
Fuck.
Ding ding ding!
Jag går och tränar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0