meltdown

Jag är sliten.
Fysiskt.
Psykiskt.
Tentan har nästan tagit kål på mig. Sista frågan knäcker mig och timmarna innan inlämning bara tynar bort. Vad händer då? Jo min chef ringer och säger att han blivit matförgiftad och att jag Måste komma dit för att ha kassan öppen. Varför varför varför varför sa jag bara inte bestämt nej. Jag försökte tappert förklara min kristenta, men jag lyckades inte med slutklämmen: jag kan inte. Så. Till jobbet.
Och vem klämde fram den briljanta idén att dricka, bowla och hela kalaset en tisdag? Så jag vaknar upp typ nästan bakis en onsdag. Vem?
Johanna säger att det var jag. Men jag finner inga konkreta bevis.......å enda sidan så har jag möjligtvis fattat en del korkade beslut på sistone. Är det inte symptom på grissjukan eller nått?
Jag känner mig hur som helst drabbad.
Godnatt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0