Minnen dör aldrig!

Först ut ikväll är Steg-reunion. Middag, uppträdanden och gamla goda esteter. Sedan, utgång? Denna helg är fullspäckad för att kompensera mitt bristande sociala liv förra helgen. Party fredag och party lördag. För att inte glömma Tidigt jobb på söndag! Men det göööööör inget. För helgen kommer att bli kanoners.
Ska iväg om en stund och möta upp Elin och tagga till.
MEN jag måste ju tycka till lite om det som händer i världen. Till exempel GRATTIS Obama till fredspriset. Precis som de flesta andra anser jag det hela lite kluvet, efter en sådan kort tid får han det mest prestigefyllda priset en president kan få. 204 nominerade. Säkert 90% av de som förtjänar priset mer. Men! Budskapet Obama fört till hela världen, genom att enbart lyckas bli president tror jag fundamentalt ändrat vår framtid. Och att det första han gör är att stärka internationella kontakter, för samarbete emot krig, visar på att han både har hjärtat och hjärnan på rätt ställe.
TREVLIG HELG!
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0