Vilse i pannkakan

Igår körde vi järnet. Idag har därför varit mindre njutbart. Värst av allt är att jag sitter på jobbet, är uppe i 7 h. BAKIS. Usch. Har moffat i mig en massa godis, sushi och hela kalaset. Tröstätit. Stackars lilla mig...
Även om jag igår gjorde lite dumma saker så åkte jag inte hem själv. Jag hamnade alltså inte ensam ute i ingenstans som övriga fredagar! Tjoho, well done.
Sen att jag betedde mig som ett efterblivet as är en annan historia. Förlåt mig flickor! Ibland är jag inte lätt att ha och göra med. Men KUL hade vi ändå! 21 år måste inledas med lite dumt och mycket kärlek. Och det var verkligen fallet!

Idag har jag träffat Paolo Roberto, han är gäst i föreställningen som går nu! Paolo är som vi alla vet en man med många åsikter. En man som jag ger både ris och rosor. Till hans försvar så måste jag erkänna att han var hur trevlig som helst. Dock obeskrivligt pinsamt att han kom när jag var mitt i min sushifrenzy. Bra första intryck: munnen full.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0