=(

E n   d e l    otur har drabbat min de senaste månaderna. Nog väntade jag på grädden, pricken, droppen eller vad det nu är...och idag slog det till. Busskortet för 1780 kr som jag köpte igår (ja på sl-center så nej inte via internet) POFF puts väck. Jag upptäcker det ganska fort. Så jag kutar utan att tänka ifrån lektionen och letar letar letar. Går hela vägen tillbaka till tunnelbanan, letar letar, ringer sl i panik, letar letar.
Det är inte världens undergång.
Men det var ju grädden, pricken, droppen.
Nu finns jag i ett hörn och gråter i en evighet eller tre. Svälter mig/äter karamellkungen eller något annat dramatiskt upprörande.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men snuttegull då! Har du tur hittar du det! Jag håller tummarna för dig!

2009-09-03 @ 18:10:28
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0