Flitig som en myra.

Nu tror ni alla att jag legat på latsidan hela helgen i och med lyxmat och dricka! Men au contraire gott folk! Imorgon åker jag och mor en vända till Göteborg med företaget. Detta gör så att måndag och tisdag helt kommer att tas upp av Lugna rum & Fina ting = inge tid för plugg = eventuellt livsförfall. Frukta icke, jag ligger tusen steg före mig själv...eller vad man nu ska kalla det och blev i skrivandets stund precis färdig med ALLT plugg för följande vecka! TJOHO.
Blod, svett och sömnbrist krävdes det. Känner mig smått berusad nu när jag skriver...m å s t e sova, åker kl 06:30 imorgon.
MEN.
Jag mår super annars (ignorerar to the end det faktum att Elin&Sophia snart åker).
Det har i helgen visat sig att man inte behöver slappa på sin ledighet för att känna sig avslappnat. Utan moi känner sig avslappnad när jag kört järnet och rensat att göra-listan.
Choklad kan också ha något att göra med min stundande eufori....

Kommentarer
Postat av: Sophia

It's not forever honey <3 Du kommer inte ens hinna sakna oss.

2009-09-21 @ 19:54:52
URL: http://oophi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0