Ingen hit

Att gå ut och parta när man sen börjar jobbet kl. 09:45 dagen efter. För här sitter jag och mår som jag förtjänar, "vilade" huvudet pinsamt nog när min chef knatar in genom dörren. Har på min en t-shirt som jag lånade av Johanna, som jag även sov i. När jag slängde på min bootsen kl 09 imorse så ville jag dö.
Väl här går espressomaskinen sönder, vilket betyder jordens undergång för kulturnissar. Vad är konst utan kaffe liksom. På det tar batterierna till datormusen slut...10 min innan föreställningen. Kö bildas. Dör igen. Går och städar lite halvhjärtat, räknar kassan. Då rusar en liten tjej ut från föreställningen, sätter igång världens gråtshow utan stopp.
Börjar fila på två saker:
1- något som kan stoppa tiden.
2- hur man kan teleportera sig.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0